ارسال سفارشات ساعت مچی 

سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟

پاسخ: سفارش های تهران از طریق اسنپ باکس و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد.

آیا می توانم سفارشی را که ثبت می کنم در همان روز تحویل بگیرم؟

پاسخ: بله در صورتی که آدرس شما در تهران باشد، می توانید با انتخاب “ارسال فوری” سفارش خود را برای برخی از برندها در کمتر از یک روز دریافت کنید. لازم به ذکر است که هزینه ی ارسال فوری متفاوت است و در مرحله ی نهایی پرداخت محاسبه و بر روی فاکتور شما درج می شود.

آیا می توانم سفارشم را با مراجعه به دفتر تروفو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: امکان مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی وجود دارد

پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟

پاسخ: کاربرانی که آدرس ارسال خود را تهران انتخاب می کنند می توانند زمان ارسال را از بین گزینه های پیشنهاد شده انتخاب کنند که معمولا ۱الی ۲ روز بعد از زمان ثبت سفارش است. ارسال برای خارج از تهران نیز بین ۲ الی ۳ روز کاری زمان می برد. (به غیر از برخی از محصولات که زمان ارسالشان در صفحه محصول ذکر شده است)

خدمات پس از فروش و رویه ی بازگشت کالا

آیا تمام اجناس خریداری شده شامل ضمانت ۵روز برگشت کالا می شوند؟

پاسخ: تمامی محصولات شامل ضمانت ۵روز بازگشت می شوند. لازم به ذکر است که فرصت تعویض و یا مرجوع کالای تحویل شده ۵ روز می باشد. در صورتی که این زمان از ۵ روز بیشتر شود به هیچ عنوان این امکان فراهم نمی باشد.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان تروفو اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید.

در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟

پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان تروفو اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن ها گذشته باشد، وجود ندارد.

در صورت بازگشت کالا هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟

پاسخ: در صورت اعلام شماره کارت از طریق تماس یا پرکردن فرم مربوطه و ارسال آن به همراه کالا، ظرف ۲روز کاری از زمان دریافت مرسوله توسط تروفو هزینه برگشت خواهد خورد.

ثبت و پیگیری سفارش

 آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟

پاسخ: بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.

 آیا کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستند؟

پاسخ: کارشناسان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ پاسخگوی تماس مشتریان هستند و در بقیه ی ساعات و روزهای تعطیل مشتریان می توانند از طریق ایمیل و واتس آپ با کارشناسان در ارتباط باشند.

گارانتی

گارانتی شامل چه مواردی می شود؟

کارکرد موتور

عدم تغییر رنگ

ضدآبی ساعت ها با توجه به مقدار ضد آبی حک شده بر روی هر مدل( با رعایت موارد ضد آبی نظیر بسته بودن پیچ تنظیم)

چگونه از گارانتی استفاده می توان کرد؟

پاسخ: شما می توانید با کارشناسان تروفو تماس گیرید .