ساعت مچی سری اوشن تریوا

ساعت سرگرم کننده و در عین حال کاربردی با پیامی جدی که از پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده است، ماده ای پایدار که مسئله آلودگی پلاستیک دریایی را برجسته می کند.

ساعت مچی تریوا سری اوشن

چرا ساعت ساخته شده از پلاستیک اقیانوسی تریوا TRIWA را انتخاب کردیم: متمایز، پایدار، سبک وزن

در روزگار مدرن، نیازی به استفاده از ساعت مچی نیست. در عصری که تقریباً همه در کشورهای توسعه‌یافته صاحب یک گوشی هوشمند هستند، شما در حال حاضر زمان در اختیار دارید و همچنین عملکردی بیش از پیچیده‌ترین ساعت‌های مچی نیز دارید. بنابراین، از بسیاری جهات، ساعت های سنتی کمی عقبگرد هستند.
آنها کمتر یک ضرورت و بیشتر یک نشانه هستند که بسته به نوع و شکل ساعت و استفاده کننده، ممکن است چیزی در مورد سبک زندگی، تفکر و یا روحیه شخص استفاده کننده را بیان کند.

ساعت مچی دوستدار محیط زیست تریوا

اگر به سیاره زمین اهمیت می دهید، احتمالاً از اهداف و جاه طلبی های پروژه Time For Oceans TRIWA قدردانی خواهید کرد.
گذشته از این، این ساعت مچی سرگرم‌کننده، سبک و کاربردی است که در مجموعه‌ای از رنگ‌های جذاب، از «اورکا» مشکی و سرمه‌ای تا «نمو» پر جنب و جوش نارنجی روشن است.
همه آنها باحال هستند، اما به نظر ما رنگ مورد علاقه شخصی ما رنگ سبز “جلب دریایی اقیانوسی” است که انتخابی عالی برای انواع فضای باز است.

همانطور که گفته شد، قاب و بند نایلونی هر دو از پلاستیک بازیافتی اقیانوسی ساخته شده‌اند. این محصول با مشارکت Tide Ocean Material، یک شرکت سوئیسی که متخصص در جمع آوری زباله های پلاستیکی از اقیانوس و تبدیل آن به مواد مفید برای صنعت است، تولید شده است. از آنجایی که پلاستیک هایی مانند نایلون در نهایت از مواد پتروشیمی به دست می آیند، این امر باعث کاهش مصرف سوخت فسیلی نیز می شود. علاوه بر این، TRIWA کل ردپای کربن هر ساعت تولید شده را نیز محاسبه کرده است، به شما این امکان را می دهد تا رد پای خود را کنترل و جبران کنید.